1399-11-21 14:13
602
0
73121
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های فرهنگیان گلستان؛

جلوگیری از تحریف و امید آفرینی دو راهکار رسیدن به تمدن نوین اسلامی/22 بهمن در حکم عید غدیر است

حجت الاسلام رحیمی نژاد با بیان اینکه 22 بهمن حکم عید غدیر را دارد، تصریح کرد: در این روز خداوند متعال نعمت خود را برای مردم ایران به تمام وکمال رساند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علیرضا رحیمی نژاد ظهر امروز در نشست وبیناری شبکه روشنگری فرهنگی سپاه نینوا اظهار کرد: با توجه به عصری که در آن حضور داریم و گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب باید بازبینی هایی را در رفتارهای خود داشته باشیم.

استاد شبکه روشنگری فرهنگی سپاه نینوا خاطرنشان کرد: با توجه به آیات قرآن باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم که آیا رفتارهای ما در راستای اولویت های انقلابی باشد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد اولویت در فعالیت های فرهنگی افزود: مرحله مقدماتی ایجاد تمدن اسلامی گفتمان سازی است چرا که در عصر حاضر شیطان تمام توان خود را گذاشته تا حکومت دینی به اهداف خود نرسد.

حجت الاسلام رحیمی نژاد با بیان اینکه سنت های الهی غیرقابل تغییر است، اذعان کرد: بلوک شرق و غرب تنها بر محور لذت های انسانی هدایت می شدند اما انقلاب اسلامی در یک نقطه جغرافیایی انفجاری از نور را در نگرش ها بوجود آورد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های فرهنگیان گلستان، ابراز کرد: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را بشناسیم باید قبل از آن تفکر و معرفت امامین انقلاب را بشناسیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم آرمان های انقلاب را مورد بازبینی قرار دهیم باید قبل از آن بدانیم بعنوان نسل انقلابی باید چه ویژگی هایی داشته باشیم، چه عواملی باعث تداوم ویژگی ها می شود و موانع تداوم انقلاب اسلامی را بشناسد.

استاد شبکه روشنگری فرهنگی سپاه نینوا با اشاره به 5 خصوصیت افراد انقلابی، عنوان کرد: پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی، همت بلند برای رسیدن به آرمان ها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت به دشمنان و داشتن تقوای سیاسی و دینی از جمله ویژگی های فرد انقلابی است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های فرهنگیان گلستان، متذکرشد: فرزندان انقلاب اول باید معرفت امامین انقلاب رابشناسند تا مرتکب رفتارهای انحرافی نشوند.

حجت الاسلام رحیمی نژاد با بیان اینکه 22بهمن حکم عید غدیر را دارد، تصریح کرد: در این روز خداوند متعال نعمت خود را برای مردم ایران به تمام وکمال رساند.

استاد شبکه روشنگری فرهنگی سپاه نینوا، گفت: اگر می خواهیم به تمدن نوین اسلامی بیان شده در گام دوم انقلاب برسیم باید از تحریف جلوگیری کنیم و امید آفرینی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.